Posts tagged Facebook

Jak na herní mafii na FB?

Na sociálních sítích jsou „profesionální hráči“ – v agentuře jim říkáme „herní mafie„. Jsou to přesně ti, kteří vyhrávají v drtivé většině soutěží na Facebooku a okupují tak přední příčky žebříčků…

Na toto téma jsem přednášel 4. 2. 2012 na Vsetínském Barcampu. Níže celý záznam mé přednášky a také souhrn všech nápadů, jak se herní mafii bránit. Díky všem zúčastněným a diskutujícím!

(Pokračování textu…)

Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – Facebook

prvním článku jsem mluvil o tom, co to sociální sítě jsou, proč by se firma měla o propagaci na sociálních sítích vůbec zajímat a jaký mají komerční potenciál. Ve druhém článku jsem nabídl obecná pravidla, která platí na všech sociálních sítích. K obecným principům teď připojím pár tipů pro Facebook.

Na začátku je nutné vybrat si mezi stránkou a skupinou. Později se to bohužel nedá změnit. Pokud máte stránku, budete jí tak mít pořád. Pravděpodobně použijete stránku, která se pro firemní propagaci hodí mnohem lépe.

(Pokračování textu…)

Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – obecná doporučení

minulém článku jsem mluvil o tom, co to sociální sítě jsou, proč by se firma měla o propagaci na sociálních sítích vůbec zajímat a jaký mají komerční potenciál. Pokud jste se rozhodli, že svojí firmu, produkt či službu chcete propagovat na sociálních sítích, mohu nabídnout pár rad do začátku.

Pro Twitter i Facebook platí v zásadě stejná pravidla. A právě o těch se dnes zmíním. Máme tedy obecné věci a postupy, které lze použít bez ohledu na to, jakou sociální síť používáte.

K oběma nejpoužívanějším sítím se poté podrobněji rozepíši a zaměřím na jejich specifika.

(Pokračování textu…)

Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – úvod

Sociální sítě. O tom se dneska mluví a všichni tam chtějí být. To vypadá na zajímavou příležitost pro firmy, jak se mohou dostat blíže ke svým zákazníkům.

A přesně o tom by měl být dnešní článek: jak využít sociální sítě k vlastní propagaci firmy, značky či výrobku. Rád bych zmínil základní principy fungování, doporučení čemu se věnovat a čemu se naopak raději vyhnout. Řeč přijde zejména na Facebook a Twitter.

I když firemní přístup je značně odlišný od toho „uživatelského“, věřím, že i někdo z běžných uživatelů zde najde pár inspirujících nápadů či námětů.

(Pokračování textu…)

Go to Top